fredag 20. januar 2012

Englene

Hei alle dere skjønne lesere!

Igjen så må jeg takke for responsen på englene våre. Vi blir så glade for alle kommentarene, og mailene deres. Ikke minst så må vi takke Silje også, på bloggen Silje-Sin viste hun i går noen flotte bilder av dem, de er jo som skapt for rommet til vesle frøken Augusta! Har dere ikke sett det allerede, så ta dere en tur innom for en titt.


Jeg har ikke rukket å svare dere på hvor de finnes, men svar skal dere få. På nett kan dere sjekke ut AM Design sin nettbutikk, og også La Belle sin. Ligger ikke produktet ute enda, så er det ikke lenge før de dukker opp der. Lokale forhandlere skal jeg sende dere alle meldinger om fortløpende der de finnes.

Klem fra Elin

20 kommentarer:

  1. Disse englene var sååå søte!
    Får jeg en datter en gang MÅ jeg få slike til barnerommet *fnis*

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett
  2. Lyslenke-englene var helt nydelige... jeg har lyst på dem, SELV OM jeg ikke har småbarn... de var jo så vakre, så vakre :) De MÅ jeg bare ha...
    så koselig blogg du har, har ikke vært inne her før, men her skal jeg nok titte innom ja :)

    SvarSlett
  3. Disse er nydelige, skal se om jeg ikke får tak i disse til min snuppe sitt prinsesserom :-)

    SvarSlett
  4. De er så fantastiske! Ett absolutt must have :)

    SvarSlett
  5. Så bra dere liker de! Det gjør meg hoppende glad! :) De kan jo brukes til så mangt, enten som Silje har gjort på rommet til Augusta, som vi har gjort på et av jenterommene ved å putte dem inn i an lyslykt, på rommet til minstejenta vår ligger de i en glassbolle/vase med noen av dem hengende på utsiden (det blir jo som en frekk liten bordlampe litt utenom det vanlige) og på bursdagen til eldstefrøkna i fjor danderte vi dem utover bordet.
    Et hav av muligheter! Bare å sette fantasien i sving!

    SvarSlett
  6. Venter i kjempespenning på hvor man kan få kjøpt de! Disse SKAL jeg ha:) De er fantastisk fine!

    SvarSlett
  7. Jeg har faktisk kjøpt disse på Maxbo i Lier til både frøkna og i gaver til den supre sum av 199!!!:) helt fantastiske!!

    SvarSlett
  8. Så utrolig fine engler... Tenker mange små snupper er glade for sånne!

    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Maxbo Lier står på kundelisten vår. :) Brødrene Kolstad på Stabekk har dem, Am Design, La Belle Interiør (To sistnevnte har også nettbutikk! :))

    Flere kommer! :)

    SvarSlett
  10. 199?? Oi da blir d på begge jentene her ja ;-) Jeg bor i trøndelag..håper å få kjøpt!!

    SvarSlett
  11. Til 199 så har de nok hatt tilbud på dem. :) De koster normalt 298. :)

    SvarSlett
  12. Noen butikker i Rogaland som står på forhandlerlisten? Var så utrolig skjønne :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Johan på Mesterlys Rygg Belysning kan skaffe dem. :) Og Rasmussen Elektro på Sola tror jeg har dem inne, hvis ikke kan Tonje der bestille dem. :)

      Slett
  13. Noen i trøndelag da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror ikke det er noen der som har dem inne. Men Mesterlys Orkdal Installasjon kan bestille dem, og det samme kan Værness Elektriske.

      Alternativt så kan du sjekke nettbutikken til La Belle Interiør, og AM Design, begge disse har dem på lager så der kan de også bestilles for levering hjem til deg. :)

      Lykke til!

      Slett
  14. Hei!
    De var virkelig nydelige! Finnes det forhandlere i Fredrikstad?

    På forhånd tusen takk for svar:)

    Mvh
    Marit(maritnh@live.no)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fredrikstad... Hmmm... Tror ikke det er noe der som har dem. Men Villa paprika er kunde av oss, hun kan kanskje hjelpe deg. :)

      Jeg skal spørre henne. :)

      Slett
  15. Oi ser på den ene siden finnes de i rosa også ;) Så søøøt <3

    SvarSlett
  16. Hei Elin.

    Vet du om disse lyslenke fremdeles er å få kjøpt noen plass? Fant dem ikke på AM Design eller La Belle interiør.

    Mvh Karin

    SvarSlett
  17. Hei, for en fantastisk lysslynge!! Vet du om Maxbo Lier fortsatt fører disse?

    SvarSlett